Errata for Cinderace w Pokémon TCG: Sword & Shield

23 grudnia, 2020 0 przez charizard
Spread the love

Z powodu błędu w Cinderace ( Sword & Shield , 36/202), koszt odwrotu ulegnie zmianie. Koszt odwrotu wydrukowany na oryginalnej karcie wynosił , ale tak powinno być zamiast.

Ta zmiana ma odzwierciedlać pierwotną intencję karty, która miała mieć koszt odwrotu wynoszący .

Ze skutkiem natychmiastowym, ta karta Cinderace będzie używać zaktualizowanego kosztu odwrotu zamiast tego wydrukowanego na oryginalnej karcie. Zostanie to odzwierciedlone w dokumencie Pokémon TCG Errata .

Źródło https://www.pokemon.com/uk/pokemon-news/errata-for-cinderace-in-pokemon-tcg-sword-shield/